Kad Privileges Rewards Noor Arfa ini adalah merupakan satu-satunya peluang keemasan bagi pelanggan setia Noor Arfa untuk meraih ganjaran yang belum pernah ditawarkan oleh Noor Arfa Batek Sdn Bhd sebelum ini. Noor Arfa mempunyai rangkaian kedai batik terbesar di Malaysia yang diiktiraf oleh Malaysia Book of Records.

Dapatkan Kad Privileges Rewards Noor Arfa yang eksklusif sebagaimana beribu-ribu ahli yang lain memilikinya dan nikmati pelbagai ganjaran menarik melalui penebusan barangan, baucer tunai dan pelbagai lagi tawaran yang menarik yang menanti anda.

Kad Privileges Rewards Noor Arfa ini, diterima diterima di semua cawangan Noor Arfa termasuk cawangan francais di seluruh Malaysia.

Hanya RM32.00 pendaftaran untuk mendapatkan Kad Privileges Noor Arfa selama 2 tahun. Belanja Lebih, Dapat Lebih!!!! Inilah konsep Kad Privileges Noor Arfa. Dengan yuran dwi-tahunan serendah RM12.00.

Sila layari www.noor-arfa.com/membership
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi tele pusat kami di :-+609-6179700


Dapatkan keahlian anda dan anda berpeluang menikmati:-

PROMOSI
*Anda akan dimaklumkan terus melalui email atau khidmat pesanan ringkas (sms) berkaitan promosi terkini dari Noor Arfa.

MATA (POINT)
*Anda memperolehi 1 mata (point) dengan setiap pembelian RM1.00. Kumpul seberapa banyak mungkin mata ganjaran untuk penebusan.
Baki mata ganjaran yang terkumpul akan di bawa ke dalam baki mata ganjaran yang terkini bagi urusan perbaharui keahlian setiap 2 tahun.
Mata yang terkumpul akan hilang secara automatik sekiranya anda gagal untuk perbaharui keahlian dalam masa 3 bulan setelah tamat tempoh.

HADIAH PENEBUSAN
*Untuk melihat ganjaran penebusan mata, anda boleh layari www.noor-arfa.com/membership. Hadiah penebusan boleh diambil di cawangan besar kami di Noor Arfa Craft Complex (NACC) atau Melaka Batik House (MBH) dan Kuala Lumpur. Atau anda boleh buat secara online.

DISKAUN 20%
*Diskaun untuk barangan Noor Arfa yang berharga runcit (tidak termasuk berangan promosi, mega sale atau barangan yang mempunyai kod yang bermula dengan huruf seperti A-Z (AZ01).

KELEBIHAN
*Akan menerima jemputan khas untuk ke sebarang promosi yang ditawarkan oleh Noor Arfa serta jemputan untuk peragaan fesyen terkini anjuran Noor Arfa*
Menerima ucapan khas seperti hari lahir, hari yang bersejarah dll. Benarkan pihak Noor Arfa yang terdahulu untuk menghantarkan ucapan kepada anda melalui sistem khidmat pesana ringkas (sms) kami yang unik.

Comments

Popular posts from this blog

7 Cara Berkesan Menangi Hati Customer

8 Tips Pilih Barang Hantaran Perkahwinan